دانلود پی دی اف کتاب مدیریت تطبیقی کامران فقیهی PDF

دانلود پی دی اف کتاب مدیریت تطبیقی کامران فقیهی PDF

دانلود پی دی اف کتاب مدیریت تطبیقی کامران فقیهی PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب مدیریت تطبیقی از سری کتاب های دانشگاهی میباشد که به وسیله ی انتشارات پیام نور تالیف و عرضه  گشته است که از سری کتاب های کامل و جامع در این زمینه به شمار می آید که دربردارنده ی مطالبی گسترده و متنوع میباشد و همینطور این کتاب به وسیله ی کامران فقیهی طراحی شده است که تمامی اطلاعات و مفاهیم را در ۹۶ صفحه گنجانده است.

پی دی اف کتاب مدیریت تطبیقی کامران فقیهی 

در ارتباط با آشنایی با این موضوع میتوان بیان داشت که مهم ترین و اصلی ترین وهله ی تحقیق و توسعه اطلاعات و علوم بشر مرحله ای است که در آن نظریه پردازی صورت میگیرد و همینطور کـه روابط نامشهود بین پدیده ها بیان میشود و به صورت حدس و الهام به دست می آید که میتوان اذعان داشت که  این الهامات یا حدسها زیاد هم اتفاقی نمیباشند بلکه از شیوه ی نگرش محقق به موضوع منشا گرفته است  و اکثرا ناشی از دیدگاه های فلسفی و اعتقادی کسی که تحقیق میکند میباشد.

کتاب های کامران فقیهی 

در ارتباط با اهداف این موضوع میتوان بیان داشت که از سری اهداف مدیریت تطبیقی موارد زیر میباشد:
۱ .درک نظریات و ابداعات دیگر جوامع در حوزه های مدیریت و اداره ي امور و همینطور آگاهی از تجربیات عملی آنها.
۲ .پیدا کردن معیارها یا سر خط هایی جهت مقایسه و درک نشانه های تشابه و تمایز در میان سازمان ها و عوامل تشکیل دهنده ی آن که عبارتند از وجه ساختاری و رفتاری و در نهایت سنجش و ارزیابی آنها در یک کشور و یا بین کشورهای مختلف موجود در دنیا.
۳ .در نتیجه گیري از مقایسه ي نظام ها و شیوه هاي مدیریت در نظام هاي اجتماعی مختلف به منظـور رسیدن به چهار چوبی کامل و کلی.

کتاب مدیریت تطبیقی کامران فقیهی 

در نهایت با توجه به اینکه این کتاب از سری کتاب های پیام نور محسوب میشود با بیانی ساده و روان به ارائه مطالب پرداخته است و با توجه به این که پایه و اساس آموزشی پیام نور به صورت نیمه حضوری میباشد تمامی متن این کتاب به گونه ای طراحی شده اند که دانشجویان بدون نیاز به استاد در این درس بتوانند تمامی مطالب گنجانده شده در این کتاب را به صورت کامل فرابگیرند و در آزمون های خود بهترین نتیجه ممکن را به دست آورند.

دانلود pdf کتاب مدیریت تطبیقی کامران فقیهی 

فهرست مطالب کتاب مدیریت تطبیقی کامران فقیهی:

مدل متوازن اثرات اجتماعی، سازمانی و جهانی سازی در مدیریت تطبیقی

مقدمه

دلایل مطالعه مدیریت تطبیقی هدف مدیریت تطبیقی

آشنایی با روش مطالعه تطبیقی به منظور شناخت، تبیین و تحلیل پدیده ها

و…

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط  کامران فقیهی نوشته شده است و دارای ۹۶ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب راهنمای بالینی برخورد با اختلال چربی خون

5/5 - (1 امتیاز)
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0