دانلود پی دی اف کتاب ده پرسش از دیدگاه جامعه شناسی منوچهر صبوری PDF

دانلود پی دی اف کتاب ده پرسش از دیدگاه جامعه شناسی منوچهر صبوری PDF

دانلود پی دی اف کتاب ده پرسش از دیدگاه جامعه شناسی منوچهر صبوری PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب ده پرسش از دیدگاه جامعه شناسی که از مجموعه کتاب های زمنیه ی جامعه شناسی به شمار می آید به بررسی و تشریح تازه ترین پژوهش ها و دیدگاه در ارتباط با جامعه شناسی پرداخته است که این کتاب به وسیله ی جوئل شارون طراحی و تنظیم شده است و در حال حاضر نسخه ی فارسی این کتاب را در اختیار دارید که کتاب اصلی توسط منوچهر صبوری ترجمه شده است و حاصل این ترجمه کتابی با ۳۷۱ صفحه میباشد که با دقت فراوان طراحی شده است.

کتاب ده پرسش از دیدگاه جامعه شناسی منوچهر صبوری

مطالب و مفاهیم ارائه شده در این کتاب تماما با در نظر داشتن رویکردهای جامعه شناسان کلاسیک بیان شده است که علاوه بر این موضوع بروز ترین مطالب و پژوهش های جامعه شناسی را در ارتباط با موضوعاتی چون: نابرابری اجتماعی، قوم مداری، دگرگونی اجتماعی و پیامدهای آن برای زندگی مردم، مفاهیم آزادی و دموکراسی، مسائل و مشکلات اجتماعی و عوامل پدیدآورندۀ آن ها و دیگر موارد را در بردارد که با نثری روان و ساده به ارائه مطالب این حوزه پرداخته است و همینطور دیگر مسائل رابج در زمینه ی جامعه شناسی با تشریح کامل بیان شده است.

ده پرسش از دیدگاه جامعه شناسی pdf

مترجم این کتاب نهایت تلاش خود را به کار برده است تا تمامی مطالب و مفاهیم موجود در کتاب اصلی را به صورت دقیق و مناسب ارائه دهد تا با محتوای کتاب اصلی تفاوتی نداشته باشد و همینطور پروفسور شارون تمامی مسائل و همینطور پرسش های دشوار و پیچیده که در زمینه ی جامعه شناسی وجود دارد را با قلم استادانه ی خود به ساده ترین شکل ممکن بیان کرده است تا تمامی این متن قابل فهم و درک برای تمامی علاقه مندان به این زمینه باشد که از سری سوالات مطرح شده در این زمینه میتوان به این موارد اشاره داشت: معنای انسان‌بودن چیست؟ چرا مردم در جامعه نابرابرند؟ آیا انسان‌ها واقعاً آزادند؟

خلاصه کتاب ده پرسش از دیدگاه جامعه شناسی

تمامی فصل های گنجانده شده در این کتاب تماما به صورت طبقه بندی شده و دارای توالی خاص ارائه شده است تا در ارتباط میان هر یک از فصل ها به طور منظم برقرار باشد و همینطور در فصل اول این کتاب که با عنوان جامعه شناسان چگونه جامعه را مطالعه می کنند؟ به ارائه مطالب پرداخته است که در انتهای این کتاب در فصل ۱۰ تمامی مطالب بر پایه و اساس آیا جامعه شناسی مهم است؟ ارائه شده است.

نقد کتاب ده پرسش از دیدگاه جامعه شناسی

فهرست مطالب کتاب ده پرسش از دیدگاه جامعه شناسی منوچهر صبوری:

فصل اول: جامعه شناسان چگونه جامعه را مطالعه می کنند؟

فصل دوم: معنای انسان بودن چیست؟

فصل سوم: چگونه جامعه به وجود می آید؟

و…

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط  منوچهر صبوری نوشته شده است و دارای ۳۷۱ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی محمد مصطفی اسعدی

5/5 - (1 امتیاز)
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0