دانلود پی دی اف کتاب جنس ضعیف ویدا مشفق PDF

دانلود پی دی اف کتاب جنس ضعیف ویدا مشفق PDF

دانلود پی دی اف کتاب جنس ضعیف ویدا مشفق PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب جنس ضعیف از سری کتاب هایی میباشد که در ارتباط با زنانگی به ارائه ی مطالبی در این ارتباط پرداخته است که دارای محتوایی کمئ نظیر میباشد که این کتاب به وسیله ی اوریانا فالاچی طراحی و تنظیم شده است که این کتاب توسط ویدا مشفق ترجمه و در اختیار علاقه مندان فارسی زبان قرار گرفته است و همینطور این کتاب دارای ۵۲ صفحه میباشد که در ادامه بیشتر با این کتاب آشنا خواهید شد.

دانلود کتاب اوریانا فالاچی

در جهانی حاضر زنان پیچیدگی هایی فراوان و مختص به خود را دارند و همینطور همیشه زنان  در عرصه های مختلف زندگی تاثیر مهمی داشته اند و این عرصه عبارتند از : عرصه های تاريخی، سياسی و اجتماعی و دیگر موقعیت ها که همواره پای یک زن در میان است و همینطور مترجم این کتاب نهایت تلاش خود را به کار برده است تا تمامی مفاهیم و مطالب را به صورت ساده وروان ارائه دهد تا تمامی علاقه مندان متوجه محتوای این کتاب بشوند و همینطور تمامی این کتاب به صورتی متناسب با فرهنگ فارسی و ایران طراحی شده است که دچار دو گانگی نشوید.

کتاب در مورد زنان

کتاب جنس ضعیف در ارتباط با تهیه ی گزارشی از زنان کشور های دنیا میباشد که تمامی طرفداران اوريانا فالاچي با سبک نوشتار ایشان آشنا هستند و میدانند که ایشان در نوشته های خود نثری مستند گونه دارد و همینطور اوريانا فالاچي از پاكستان به هند، اندونزی، هنگ‌کنگ، ژاپن و هاوایی مي‌رود و درنهايت به امريكا میرسد که در طول این سفر به دنیال این بوده که زنان در اين كشورهای مختلف جهان از چه جايگاه و نقشی برخوردار هستند؟ که در نتیجه ی این سفر کتاب جنس ضعیف پدید آمد که در حال حاضر از آثار برجسته و معتبر به شمار می آید.

کتاب زنان

نویسنده کتاب جنس ضعیف از پرحاشیه ترین نویسندگانی میباشد که در دنیای معاصر وجود دارد که او اوریانا فالاچی میباشد که در طول زندگی خود همواره در حال جنگ و بحث با تبعیض‌های جنسیتی، نژادی و مذهبی و دیگر موارد بوده است که ایشان در سال ۱۹۲۹ در فلورانس به دنیا آمده است که ایشان اهل کشور ایتالیا بوده و از او چنین انتظاری نمیرفت که روزی در دنیا به این صورت معروف و معتبر شود و همینطور کتاب جنس ضعیف یکی از آثار برجسته ی وی میباشد که در سطح جهانی به شهرت زیادی رسیده است.

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط  ویدا مشفق نوشته شده است و دارای ۵۲ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب جنس دوم قاسم صنعوی

به این کتاب امتیاز دهید 😍
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0