دانلود پی دی اف کتاب طب روحانی پرویز اذکائی PDF

دانلود پی دی اف کتاب طب روحانی پرویز اذکائی PDF

دانلود پی دی اف کتاب طب روحانی پرویز اذکائی PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب طب روحانی از سری مجموعه های معتبر و معروف جهانی میباشد که به ارائه ی مطالبی در خصوص زمینه ی متافیزیک پرداخته است و همچنین این مجموعه به وسلیه ی حکیم بزرگ محمد بن زکریای رازی طراحی و تنظیم شده است که این مجموعه توسط پرویز اذکائی مورد ترجمه قرار داده است که در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است و هم اکنون مخاطبان میتوانند کتاب طب روحانی حکیم محمد بن زکریای رازی را از سایت پارس پی دی اف تهیه فرمایند.

دانلود کتاب طب روحانی زکریای رازی

در خصوص این که در این کتاب چه مباحثی مورد بررسی قرار گرفته است میتوان بیان داشت که در این مجموعه به صورت کلی ۲۰ بهر ارائه شده است که هر کدام از این موارد در ارتباط با موضوع خاصی به ارائه ی مطالب پرداخته است که اولین بهر این مجموعه به بررسی در برتری خرد و ستایش ان پرداخته است که در ادامه ی این مجموعه با موضوعاتی همچون: درباره راندن خشم و در باب دفع خودبینی و درباره ترس از مرگ و …اشنا خواهید شد که تمامی این مباحث به صورت طبقه بندی شده و مسنجم ارائه شده است که دارای توالی خاصی میباشد.

کتاب طب روحانی پرویز اذکائی

کتاب طب روحانی یا همان رساله در روانشناسی اخلاق ترجمه ای از کتاب الطب الروحانی حکیم محمد بن زکریای رازی میباشد که این مجموعه به وسیله ی انتشارات اهل قلم برای اولین بار در سال ۱۳۸۰ ارائه شده است که این مجموععه قبلا با عنوان “بهداشت روانی (طب روحانی‌)” ارائه میشد که در این کتاب حاضر محمد بن زکریای رازی به کتاب اخلاق نفس جالینوس نظر داشته در اینکه انسان به چه نحوی میتواند نفس خود را نیک بگرداند به ارائه ی مطالب پرداخته است.

دانلود کتاب طب روحانی پرویز اذکائی

در ارتباط ابوبکر محمّد بن زَکَریای رازی میتوان بیان داشت که ایشان از سال ۲۵۱ تا سال ۳۱۳ هجری قمری زندگی میکرده که از ایشان با عنوان هایی همه‌ چیزدان، پزشک، فیلسوف و شیمی‌ دان یاد میشود که ایشان از افراد برجسته و معتبر در سطح جهانی به حساب می اید که اهل کشور ایران بوده است که ایشان اثار برجسته ای را از خود در زمینه های پزشکی و شیمی و فلسفه و … بر جای گذاشته است.

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط پرویز اذکائی نوشته شده است و دارای ۱۱۶ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب زایمان و فراتر از آن جلد دوم مرتضی مدنی نژاد

به این کتاب امتیاز دهید 😍
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0