دانلود پی دی اف کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی مارشال روزنبرگ PDF

دانلود پی دی اف کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی مارشال روزنبرگ PDF

دانلود پی دی اف کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی مارشال روزنبرگ PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی از سری مجموعه های معتبر و برجسته میباشد که در این مجموعه مخاطبان این موضوع را یادمیگیرند که به چه نحوی در زندگی تغییر میکنند و در دنیا با دید بهتری نظاره گر باشند و همچنین این مجموعه به وسیله ی مارشال بی. روزنبرگ طراحی و تنظیم شده است که با توجه به محبوبیت این مجموعه کامران رحیمیان این کتاب را مورد ترجمه قرار داده است که نسخه ی فارسی این کتاب را در اختیار علاقه مندان قرار داده است و هم اکنون مخاطبان میتوانند این مجموعه را از سایت پارس پی دی اف تهیه فرمایند.

کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی pdf

کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی از سری مجموعه های آموزشی میباشد که به ارائه ی مطالبی پرداخته است که در ارتباط با زمینه ی چگونگی تغییر در دنیا و دیگر موضوعات به بررسی مطالب پرداخته است که مترجم این کتاب نهایت تلاش خود را به کار برده است تا تمامی مطالب و مفاهیم را به صورتی ارائه دهد که هر مخاطبی بتواند با هر سطح علمی این مجموعه را مورد مطالعه قرار بدهند تا در زندگی خود بتوانند بهترین نتایج را به دست آورند.

قیمت کتاب ارتباط بدون خشونت

در خصوص موضوع ارتباط بدون خشونت (nvc) میتوان بیان داشت که به شیوه ای تعامل اطلاق میشود که در این ارتباط تبادل اطلاعات و حل صلح‌ آمیز اختلافات را آسان مینماید و همینطور این روش با تکیه بر ارزش های مشترک انسانی و نیاز ها به جلوگیری از زبانی میشود که سبب مقاومت یا کاهش عزت نفس میشود و همچنین این کتاب به ارائه ی مطالبی به افزایش بهره بردن از زبان سلامت تشویق میکند که این تمامی این روش های ارائه شده در این مجموعه بسیار تاثیر گذار و موثر در روابط میباشد.

خلاصه کتاب ارتباط بدون خشونت زبان زندگی

مهارت‌ های ارائه شده در خصوص زمینه ی ارتباط بدون خشونت به مخاطبان کمک میکند تا به اهداف زیر دست یابند:

  • احساس گناه، شرم، ترس و افسردگی را به صور کامل از بین ببرید
  • خشم و نا امیدی را به اتحاد و مشارکت تبدیل خواهند کرد
  • راه‌ حل‌ هایی بر پایه و اساس امنیت، احترام متقابل و اتفاق آرا ایجاد میکنید
  • نیازهای اساسی فرد، خانواده، مدرسه، جامعه و اجتماع را به شیوه های زندگی غنی‌ ساز تحقق میخشید.

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط مارشال روزنبرگ نوشته شده است و دارای ۱۹۲ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب بنیاد مابعد الطبیعه اخلاق ایمانوئل کانت

به این کتاب امتیاز دهید 😍
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0