دانلود پی دی اف کتاب حقوق کار ۱ محمد رضا معین PDF

دانلود پی دی اف کتاب حقوق کار ۱ محمد رضا معین PDF

دانلود پی دی اف کتاب حقوق کار ۱ محمد رضا معین PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. جلد اول کتاب حقوق کار ۱ به توضیح حقوق کار به معنای خاص آن که در کتاب های حقوقی رایج میباشد پرداخته است و همه مباحث و مطالب این کتاب در هفت بخش طبقه بندی شده که بصورت جامع و کامل طراحی و تنظیم شده است.

کتاب حقوق کار محمدرضا معین

در بخش اول این کتاب مربوط به کلیات می باشد مطالبی همچون  روند شکل گیری حقوق کار و .. و در بخش دوم این کتاب درمورد منابع حقوق کار اعم از داخلی و خارجی گفتگو شده است و در بخش سوم این کتاب درمورد قرار داد کار میباشد و در بخش چهارم این کتاب به پیرامون حقوق و تعهدات کارگر اختصاص یافته است و در بخش ۵ این کتاب درمورد نظارت بر اجرای درست مقررات کار بحث شده است و در بخش ۶ مختص به حقوق کیفری میباشد و در نهایت اخرین بخش کتاب در باره ی مقررات شکلی کار توضیح داده شده است.

کتاب حقوق کار pdf

حقوق کار جلد اول، به بیان  مباحث مهمی پیرامون قواعد و قوانین حقوق خصوصی و عمومیِ میان کارگر و کارفرما پرداخته است و حقوق کار، در پنج قسمت طراحی و تنظیم شده است که هر بخش مشمول بر چند فصل و مطالب مختلفی می‌باشد و جلد اول قوانین عمومی و اختصاصی حقوق کار را توضیح میدهد و جلد دوم همین کتاب توضیحات در ارتباط با قوانین کیفری حقوق کار را بررسی کرده است و مخاطب اصلی حقوق کار، دانشجویان دوره‌ ی کارشناسی رشته‌ های حقوق، فقه و حقوق اسلامی محسوب میشوند، اما به دلیل بیان جامع و گسترده‌ی مطالب مرتبط به این حیطه و بهره بردن از مثال‌ های کاربردی و عملی، دیگر افرادی که در حوزه ی حقوق فعالیت دارند همچون قضات، وکلا و اساتید دانشگاه‌ ها هم میتوانند از این کتاب برجسته برای پیشرفت کاری و فردی خود بهره ببرند.

دانلود پی دی اف کتاب حقوق کار ۱ محمد رضا معین PDF

از سری سرفصل های ذکر شده در این کتاب میتوان به این عناوین اشاره کرد : تحول روابط کار قبل از و بعد از انقلاب صنعتی، علل وضع قوانین کار، مشخصات حقوق کار، شرایط اساسی انعقاد قرار داد کار، تحول تاریخی و نقش فعلی قرار داد کار، ساعات کار، تعطیلات و… و در هر فصل مطالب بیان شده به صورت جامع توضیح داده شده است و از پایان فصل چهارم به بعد پرسش و پاسخ‌ هایی در ارتباط با مباحث ذکر شده در همان بخش، برای درک بهتر مطالب ارائه شده است.

دانلود  کتاب حقوق کار ۱

فهرست مطالب کتاب حقوق کار ۱ محمد رضا معین:

  • بخش اول: کلیات 
  • بخش دوم: منابع حقوق کار
  • بخش سوم: قرار داد کار 
  • و…

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط محمد رضا معین نوشته شده است و دارای ۱۱۶ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب روش های آماری در علوم رفتاری دکتر رمضان حسن زاده

4/5 - (2 امتیاز)
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0