دانلود پی دی اف کتاب راهنمای جامع زبان انگلیسی رشته فنی و مهندسی سعیده مجیدی PDF

دانلود پی دی اف کتاب راهنمای جامع زبان انگلیسی رشته فنی و مهندسی سعیده مجیدی PDF

دانلود پی دی اف کتاب راهنمای جامع زبان انگلیسی رشته فنی و مهندسی سعیده مجیدی PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب راهنمای جامع زبان انگلیسی از سری کتاب های آموزشی میباشد که مختص دانش آموزان محصل در رشته ی فنی و مهندسی مناسب میباشد که تمامی مطالب را در ارتباط با زبان انگلیسی این مقطع در بر دارد و با بیانی ساده و روان به توضیح و بررسی در مورد مطالب موجود در این کتاب پرداخته است.

کتاب راهنمای جامع انگلیسی برای دانشجویان فنی و مهندسی

زبان انگلیسی یکی از زبان های مطرح در سرتاسر جهان میاشد و زبان اول دنیا به حساب می آید که بر هر شخصی واجب است تا این زبان را فرا بگیرد و از آن در زمینه های متنوع و گسترده ی زندگی خود استفاده کند و امروزه شاهد استفاده ی هر چه بیشتر این زبان در دانشگاه های کشور میباشیم پس بنابراین مطالب بیان شده زبان انگلیسی علاوه بر مهم بودن آن در سطح جهانی در دانشگاه های کشور نیز از اهمیت بالایی برخوردار میباشد.

راهنمای جامع انگلیسی برای دانشجویان رشته فنی و مهندسی اثر سعیده مجیدی 

در کتاب راهنمای جامع زبان انگلیسی تمامی مطالب به صورت طبقه بندی شد ه و تقسیم بندی شده بیان شده است که تمامی مطالب آن دارای جامعیت و کاملیت میباشد تا دانش آموز از سردرگمی و پیچیدگی رها شود و بهترین نتیجه ممکن را در آزمون های خود کسب کند و با توجه به اهمیت زبان انگلیسی که قبلا توضیح داده شده است سوالات بسیار فراوان و متنوعی از این درس در آزمون ها طراحی میشود و با جمع آوری این کتاب سعی در این شده است تا دانش آموز با مطالعه مطالب موجود در این کتاب بهترین نتیجه ممکن را در امتحانات خود کسب نماید.

 مجیدی راهنمای جامع انگلیسی برای دانشجویان فنی و مهندسی

کتاب راهنمای جامع زبان انگلیسی که برای مقطع فنی و حرفه ای طراحیی و تنظیم شده است در بر دارنده ی بیست درس میباشد که تمامی درسنامه های این کتاب جامع و کامل میباشد و همراه با ترجمه سطر به سطر و دقیق بودن ترجمه کمک بسزایی به دانش آموزان کرده است همچنین در این کتاب سوالات و پرسش هایی از متن کتاب بیان شده است تا دانش آموز با ارزیابی خود نقاط قوت و نقاط ضعف خود را بشناسد و آنها را ترمیم کند.

پی دی اف کتاب راهنمای جامع زبان انگلیسی رشته فنی و مهندسی

فهرست مطالب کتاب زبان انگلیسی فنی و مهندسی سعیده مجیدی:

  • فصل اول: ترجمه دقیق و سلیس متون
  • فصل دوم: توضیح نکات گرامری
  • فصل سوم: حل کلیه تمرینات
  • و…

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط سعیده مجیدی نوشته شده است و دارای ۶۱ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب اصول حسابداری ۳ جمشید اسکندری

به این کتاب امتیاز دهید 😍
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0