دانلود پی دی اف کتاب حقوق بین المللی عمومی ۱ بیگدلی PDF

دانلود پی دی اف کتاب حقوق بین المللی عمومی ۱ بیگدلی PDF

دانلود پی دی اف کتاب حقوق بین المللی عمومی ۱ بیگدلی PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب حقوق بین الملل عمومی به وسیله ی دکترمحمد رضا ضیایی بیگدلی با ظرافت های فراوان و نثری روان و قابل فهم طراحی وتنظیم شده است و در قرن های نهم و دهم میلادی ضرورت های زندگی و احساس تشکیل اجتماع و جمع در حاشیه دریای مدیترانه دلیل بر این شد تا در بین قوم و اقوام گوناگون موجود که زندگی میکنند و اجتماعیی را تشکیل دادند روابطی بر اساس حقوقی تشکیل شود.

دانلود رایگان کتاب حقوق بین الملل عمومی ۱ ضیایی بیگدلی

ساختار و پایه های این روابط حقوقی تشکیل شده شده در میان اقوام عهدهایی را شامل میشد که عامل نزدیکی و هم بستگی مادی مللی محسوب میشود که از جنبه فرهنگی، رشد اقتصادی و سیاسی با همدیگه تفاوت های فراوانی داشتند اما این تفاوت های موجود که مجموعه ای از آنها را از مغرب زمین و به کلیسای روم و گروهی را به شرق بیزانس و اتدکس و قسمتی را به دنیای اسلام مرتبط میساخت، مانع از تشکیل ضرورت های واقعی همزیستی در حوزه مکانی مدیترانه نشد.

Pdf حقوق بین الملل عمومی ۱

این گفته که بیان شده ویژگی ها و جنبه های جامعه داخلی با جامعه ی بین المللی دارای تفاوت میباشد صحیح است اما آنچه که در اساس و ساختار جامعه ی بین المللی و حقوق بین الملل را از جامعه ی داخلی و حقوق داخلی متمایز میکند، اکثرا ویژگی های ظاهری آن ها نمیباشد بلکه فرایند تشکیل آن جوامع و اثرات عوامل غیر حقوقی در اجرای مقررات حقوقی منشا اختلاف بین آن ها میباشد و با این مطالب بیان شده حقوق بین الملل که نشانگر زیست اجتماعی در اجتماع بین المللی ستبه سوی نهادینه شدن و تبدیل به یک نظام هنجاری در مسیر است و تا وقتی که این روند طی نشود حقوق بین الملل نمی تواند جایگاه مخصوص خود را درجامعه ی بین المللی پیدا کند.

دانلود کتاب حقوق بین الملل عمومی ۱ پیام نور

از سری ویژگی های این کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– بالا بودن درجه و مرتبه علمی و آموزشی محتوای کتاب؛
– کامل و جامع بودن کتاب در درس حقوق بین الملل عمومی؛
– جامعیت کتاب و ذکر تمام مباحث حقوق بین الملل عمومی؛
– بیان طبقه بندی های خاص و فرعی مطالب و اختصاص یک شماره به هر مطلب؛
– ذکر کردن مباحث با توجه به تحولات نظری و علمی بین الملل روز؛
– بیان نکات و مطالب مهم و اساسی من جمله «وضعیت خاص واتیکان»، «دیوان بین المللی حقوق دریاها»، «دعوای متقابل در دیوان دادگستری بین المللی» وغیره.

پی دی اف حقوق بین الملل عمومی بیگدلی

فهرست مطالب کتاب حقوق بین المللی عمومی ۱ بیگدلی :

فصل اول: مفهوم کلی حقوق بین المللی 

فصل دوم: تاریخ تحول حقوق بین المللی 

فصل سوم: مبانی حقوق بین المللی 

و…

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط محمد رضا ضیایی بیگدلی نوشته شده است و دارای ۲۷۷ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی زهرا اسلامی فرد

1.5/5 - (2 امتیاز)
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0