دانلود پی دی اف کتاب مبانی شیمی آلی جان مک موری PDF

دانلود پی دی اف کتاب مبانی شیمی آلی جان مک موری PDF

دانلود پی دی اف کتاب مبانی شیمی آلی جان مک موری PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب شیمی آلی، به وسیله ی شیمیدان معروف و برجسته، آقای جان مک‌ موری طراحی و تنظیم شده است که این کتاب تا کنون به زبان‌ های گوناگون و فراوانی ترجمه شده است که به عنوان یک منبع درسی، در تعداد زیادی از دانشگاه‌ های سطح جهان مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین محتوای مباحث و مفاهیم گنجانده شده در کتاب شیمی آلی مک موری، بارها به وسیله ی خود نویسنده بازنویسی شده که ویراست هفتم، آخرین و بروز ترین ویرایش آن به حساب می آید.

دانلود کتاب شیمی آلی مک موری فارسی pdf

در ارتباط با کتاب شیمی آلی میتوان اذعان داشت که کتاب شیمی آلی، از سه جلد تشکیل شده است و این کتاب، با بهره گیری از جملاتی کوتاه، ساده و روان، به توضیح دادن و تحلیل مطالب مختلف شیمی پرداخته است که در حقیقت، جان مک موری نهایت تلاشش را کرده تا، از حفظ خودکار مطالب به وسیله ی مخاطب جلوگیری کرده باشد و در مقابل این پیشگیری، فهم صحیح مباحث بیان شده را برای او راحت تر و آسوده تر کند؛ از همین رو با استفاده از تصاویر گسترده و مختلف و نمونه هایی که باعث بهتر فهمیدن مطالب میشود و نقش شیمی در زندگی روزمره را مورد بررسی قرار داده است و جان مک‌ موری، به منظور درک هر چه بیش‌ تر مفاهیم موجود در این کتاب، مسائل مختلف و زیادی را نیز طراحی کرده است تا هر گونه اشتباه و ابهامات احتمالی را در ذهن خوانندگان خود از بین ببرد.

خرید کتاب شیمی آلی مک موری

کتاب شیمی آلی مک موری، سالیا دراز به وسیله ی اساتید محترم زیادی، به عنوان منبع درسی برای دانشجویان تدریس میکنند و دانشجویان بسیاری از رشته های مهندسی و علوم پایه مورد استفاده قرار داده اند این کتاب را؛ اما در اصل و حقیقت به دسته بندی کتاب های رشته شیمی و کتاب های رشته مهندسی شیمی متعلق است.

مبانی شیمی آلی مک موری

جان مک موری (John E. McMurry) در ۲۷ ژوئیه‌ی سال ۱۹۴۲ چشم به جهان گشود و در نیویورک به دنیا آمده است همچنین جان، در سال ۱۹۶۴، مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هاروارد به دست آورد؛ پس از آن مرحله، برای تکمیل تحصیلات خویش، وارد دانشگاه کلمبیا شد و سه سال بعد، مقطع دکترای خود را هم با موفقیت پشت سر گذاشت و وی به دلیل کشف یک واکنش مهم، در شیمی آلی، به شیمیدانی مشهور در سطح جهان مبدل شد؛ این واکنش، به افتخار خود او، واکنش مک موری نام گرفت.

جزوه شیمی آلی مک موری

فهرست مطالب کتاب مبانی شیمی آلی:

فصل اول: ساختار و پیوندها؛ اسیدها و بازها

فصل دوم: ماهیت مولکول های آلی

فصل سوم: ماهیت واکنش های آلی: آلکن ها

و…

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط جان مک موری نوشته شده است و دارای ۲۸۱ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب هنر شفاف اندیشیدن رولف دوبلی

به این کتاب امتیاز دهید 😍
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0