دانلود پی دی اف کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان حسین زارع PDF

دانلود پی دی اف کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان حسین زارع PDF

دانلود پی دی اف کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان حسین زارع PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب «اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان» با تلاش های فراوان حسن عبداله زاده، دکتر حسین زارع و دکتر آناهیتا خدابخشی کولایی از سری کتاب‌ های آموزشی دانشگاه پیام نور در رشته روان‌شناسی به حساب می آید که با توجه به محتوای این کتاب در میابیم که این کتاب دارای جامع ترین و کامل ترین مطالب موجود در این زمینه میباشد که بصورت روان و قابل فهم بیان شده است.

دانلود پی دی اف اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان

در این کتاب به مسائلی همچون توجه علمی به مباحث و مشکلات سالمندان در حوزه ی روان‌ شناسی و مشاوره که خود مبحث مهمی است پرداخته است و در ابتدایی ترین فصل های خود تعریف و تبیین مفهوم پیری را برای شما بیان کرده است و آن را بررسی کرده و شرایط تحولی سالمندان در حیطه های جسمانی، شناختی، عاطفی ـ هیجانی، معنوی و اجتماعی را به صورت کاملا مفهومی بیان کرده است و به منظور فهمیدن بهتر سال های سالمندی این جنبه‌ ها در کنار هم و در یک فصل بیان شده است و مطالب و موضوعات پایه و مقدماتی رشد و تحول، اصول مشاوره و روان درمانی و اصول سنجش و ارزیابی از سری مطالبی است که در این کتاب به آنها پرداخته شده است.

اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان حسین زارع

در قسمتی از این کتاب این گونه بیان کرده است که : بعضی از احساسات منفی مشترک سالمندان به این ترتیب  میباشند: ۱. احساس اندوه به دلیل عدم توجه فرزندان و اطرافیان که عمری جهت رفاه آنان تلاش کرده‌اند ۲. احساس تنهایی به علت طرد شدن ۳. احساس یاس و ناامیدی ۴. احساس اضطراب و نگرانی ۵. احساس بیهوده بودن ۶. احساس سربار بودن که در تعداد زیادی از سالمندان این احساسات مشترک است.

پی دی اف اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان pdf

هدف اصلی کارشناسان مشغول در این حوزه آن است که سلامت کلی سالمندان را تامین کنند و از این رو که میدانیم سلامت دارای زیر شاخه های زیادی را شامل میشود به منظور تعیین و تعریف اختلالات روانی لازم میباشد که به همه ابعاد آن دقت کرد و به نظر می‌رسد بسیاری از سالمندان هنوز در نیافته‌اند که افکار منفی، کلیه تجاربی را که به کمک کوشش خلاق و سازنده در طی ایام زندگی به دست آورده اند به نابودی می‌کشاند و در نهایت میتوان گفت که این کتاب به بررسی و بحث در ارتباط با این موضوعات بیان شده پرداخته است که کتابی واجب برای همه فرزندان هست.

اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان حسین زارع pdf

فهرست مطالب کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان:

فصل اول: کلیاتی درباره روان شناسی سالمندان

فصل دوم: اختلالات و بیماری های شایع سالمندی

و…

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط حسین زارع نوشته شده است و دارای ۲۳۲ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب الکتروشیمی تجزیه ای مهدی گلابی

به این کتاب امتیاز دهید 😍
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0