دانلود پی دی اف کتاب شیمی آلی جلد اول مجید هروی PDF

دانلود پی دی اف کتاب شیمی آلی جلد اول مجید هروی PDF

دانلود پی دی اف کتاب شیمی آلی جلد اول مجید هروی PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب شیمی آلی ۱ ساختار و کاربرد نوشته ی ولهارد شور که به وسیله ی مجید میرمحمد صادقی، محمدرضا سعیدی و مجید هروی ترجمه شده است یکی از کتاب های جهانی و معتبر دز ارتباط با شیمی میباشد که مناسب برای تمامی دانشجویان در این حوزه میباشد و یکی از کاملترین منبع های آموزشی به حساب می آید.

PDF شیمی آلی جلد اول مجید هروی

در ارتباط با محتوای این کتاب شیمی آلی، ساختار و کاربرد میتوان بیان داشت که، یک چارچوب منطقی به منظور درک و فهم مفاهیم و مطالب در ارتباط با شیمی آلی معاصر بیان کرده است و این چارچوب ذکر شده بر این نکته بیش از دیگر نکات تاکید می کند که ساختار یک مولکول آلی چگونگی و نحوه عمل آن را، بر پایه و اساس رفتار فیزیکی یا واکنش شیمیایی، تعیین میکند که یک کتاب جامع و کامل در این ارتباط میباشد.

دانلود جروه کتاب شیمی آلی مجید هروی

کتاب شیمی آلی ۱ در محتوای خود ۱۰ فصل را گنجانده است که هر کدام از این فصل ها عناوین مختص خود را دارد و با بیانی شیوا و ساده به بیان مطالب موجود در عرفصل پرداخته است و در این کتاب نهایت تلاش شده تا ترجمه ی این کتاب به صورتی باشد که برای هر دانشجویی با هر سطح علمی بتواند تمامی مطالب موجود را فرابگیرد و از این مطالب و مفاهیم بهترین استفاده ممکن را انجام دهد و در آزمون های خود بهترین نتیجه ممکن را کسب کند.

 پی دی اف شیمی آلی جلد اول هروی

در ابتدای این کتاب با اولین عنوان رو به رو میشویم که فصل اول این کتاب میباشد و با عنوان: ساختار و تشکیل پیوند در مولوکوهای الی نام گذاری شده است و به بیان مطالب و مفاهیم در ارتباط با ساختار و نحوه ی تشکیل پیوند در مولکول های آلی را مورد بررسی و تحلیل قرار داده است که با توضیحات مناسب با حجم کتاب میتوان گفت بهترین توضیحات را شامل میشود و در انتهای این کتاب با فصل ۱۰ خاتمه میابد که با عنوان: کاربرد طیف سنجی رزونانس مغناطیسی هسته ای در تعیین ساختمان مولکولی نام گذاری شده است و با بیان جامع به ارائه مطالب پرداخته است.

کتاب شیمی آلی 

فهرست مطالب کتاب شیمی آلی جلد اول مجید هروی:

فصل اول: ترکیبات کربن و پیوند های شیمیایی

فصل دوم: ترکیبات کربن نمونه

و…

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط مجید هروی نوشته شده است و دارای ۶۱۴ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب عربی جامع نظام جدید ایاد فیلی

به این کتاب امتیاز دهید 😍
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0