دانلود پی دی اف کتاب آموزش دانش سیاسی حسین بشیریه PDF

دانلود پی دی اف کتاب آموزش دانش سیاسی حسین بشیریه PDF

دانلود پی دی اف کتاب آموزش دانش سیاسی حسین بشیریه PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب آموزش دانش سیاسی که به وسیله ی استاد حسین بشیریه طراحی و تنظیم گشته است یکی از کتاب های معتبر و برجسته در زمینه آموزه های سیاسی به حساب می آید با بیانی روان وساده ومطالب قابل فهم و درک برای هر دانشجویی با هر سطح علمی به ارائه مطالب پرداخته است.

دانلود کتاب آموزش دانش سیاسی دکتر حسین بشیریه

در ارتباط با نویسنده کتاب«آموزش دانش سیاسی» میتوان بیان داشت که حسین بشیریه که ایشان در رشته علوم سیاسی تحصیل کرده است، در این کتاب حاضر شیوه های آگاهی بخشی مدنی برای توده مردم مورد توجه و بررسی قرار گرفته است که با روشی قابل درک به بیان این مطالب اقدام کرده است و همچنین جهت ایجاد جامعه ای که بر اساس و پایه نظم دموکراتیک، آگاهی فراگیر تمام اقشار جامعه از اموری حیاتی و مهم به حساب می آید.

اموزش دانش سیاسی

در این کتاب در ارتباط با موارد ذکر شده از سوی نویسنده مسیر ها و روش هایی ارائه گردیده است و از طرفی دیگر علاوه بر توده مردم، در دولت های مدرن، سیاست مداران هم نیاز دارند تا دانش سیاسی خود را افزایش دهند و در حال حاضر سیاستمداری، امری خاص و مهم به شمار نمی رود و نیازمند کارشناسی و تخصص نمیباشد، بلکه در دموکراسی های امروز، عامه مردم با احراز حداقل شرایط حق دارند به پارلمان ها و از آنجا به درون دولت ها راه یابند.

آموزش دانش سیاسی حسین بشیریه

در محتوای این کتاب با توجه به فصل ها و مباحث گنجانده شده میتوان گفت که این کتاب در سیزده فصل طراحی و تنظیم شده است که هر کدام از این فصل ها به زیر شاخه هایی تقسیم میشوند که در ارتباط با هر کدام مطالب و مباحث مهم و ضروری بیان شده است که در ابتدای این کتاب فصل اول خود به این موارد تقسیم شده است: مفهوم علم سیاست و شأن علم سیاست و سودمندی و اهمیت دانش سیاسی که به بیان مطالب این موضوع پرداخته است و در انتها فصل سیزده به مواردی چون سیاست خارجی و برخی نگرشها در سیاست خارجی و صورتبندی قدرت دولتها در سطح بین الملل اشاره شده است که باعث شده تا این کتاب به ییک کتابی جامع و کامل تبدیل شود.

پی دی اف آموزش دانش سیاسی pdf

فهرست مطالب کتاب آموزش دانش سیاسی:

فصل اول: سرشت دانش سیاسی

فصل دوم: موضوعات و مفاهیم اساسی در دانش سیاسی

و…

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط حسین بشیریه نوشته شده است و دارای ۲۴۵ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب جذر سریع مصطفی باقری

4/5 - (1 امتیاز)
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0