دانلود پی دی اف کتاب مکتب های سیاسی بهاء الدین پازارگاد PDF

دانلود پی دی اف کتاب مکتب های سیاسی بهاء الدین پازارگاد PDF

دانلود پی دی اف کتاب مکتب های سیاسی بهاء الدین پازارگاد PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب مکتب های سیاسی یک کتاب با ارزش قدیمی به شمار میرود که در حال حاضر بسیار نایاب میباشد و همینطور این کتاب به وسیله ی بهاء الدین پازارگاد طراحی و نوشته شده است که از سری کتاب های معتبر و برجسته در حیطه سیاسی میباشد.

دانلود کتاب مکتب های سیاسی بهاء الدین PDF

این کتاب در سال ۱۳۶۰ نوشته شده است که با توجه به این که الان این کتاب بسیار نایاب میباشد اکنون در این سایت در اختیار شما قرار داده ایم و در حال حاضر نیار به این چنین کتاب های جامع و با ارزش بیش از هر موقع دیگری میباشد که این خلاء به وسیله ی این کتاب برطرف شده است اما همانطور که در دیباچه چاپ اول اشاره شد معلوم گشت که بطور کلی حس کنجکاوی در کشف حقایق اجتماعی و واقعیات سیاسی در بین بعضی از افراد عامه بیدار شده است و این کتاب را مورد مطالعه قرار داده اند.

پی دی اف مکتب های سیاسی پازارگاد 

با توجه به محتوای گنجانده شده در این کتاب میبینیم که به بیان و ذکر مکتب‌ های سیاسی و به معرّفی مکاتب سیاسی مختلف من جمله لیبرالیسم، سکولاریسم، سوسیالیسم، رادیکالیسم و دیگر موارد که تا الان شنیده‌ ایم و روزانه به گوشمان می‌ خورد پرداخته است و این بسیار تاثیر گذار است زیرا ما که روزانه اسامی مکاتب سیاسب مختلف را می‌ شنویم اما هیچ‌ گونه اطلاعی در ارتباط با آن‌ ها نداریم، می‌تواند بسیار مفید باشد و همچنین در این کتاب نهایت تلاش شده تا به صورت مختصر به بیان هر مکتب و تفاوت میان مکتب‌ های متنوع ، منشأ پیدایش هر مکتب و اینکه در چه زمان و مکانی بوده است پرداخته است.

جزوه مکتب سیاسی بهاء الدین پازارگاد

و همینطور در این کتاب به ارائه مطالبی در ارتباط با اینکه واضع و مؤسس و پرورش‌ دهنده افکار هر مکتب چه کسی میباشد پرداخته است و با توجه چه شرایطی این مکتب رشد کرده است و تعداد زیادی از این مسائل در این کتا به صورت کامل و جامع بیان شده است که در این کتاب سعی شده تا از بیان اصطلاحات پیچیده فلسفی اجتناب شود که برای عموم مردم گنگ است و برای یک فرد با سطح متوسط اطلاعات عمومی هم کاملاً قابل درک میباشد.

کتاب مکتب های سیاسی بهاء الدین پازارگاد

فهرست مطالب کتاب مکتب های سیاسی بهاء الدین پازارگاد:

فصل اول: آئین دوشمشیر 

فصل دوم: ابولوتیسم

فصل سوم: اپیس کوپالیسم

و …

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط بهاء الدین پازارگاد نوشته شده است و دارای ۲۳۵ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب روان شناسی عزت نفس مهدی قراچه داغی

به این کتاب امتیاز دهید 😍
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0