دانلود پی دی اف کتاب درسنامه احیای نوزاد محمد حیدر زاده PDF

دانلود پی دی اف کتاب درسنامه احیای نوزاد محمد حیدر زاده PDF

دانلود پی دی اف کتاب درسنامه احیای نوزاد محمد حیدر زاده PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب درسنامه احیای نوزاد از سری کتاب های آموزشی در حیطه پزشکی میباشد که مناسب برای دانشجویان رشته پزشکی و پرستاری و مامایی و دیگر رشته های علوم پزشکی میباشد که به وسیله ی محمد حیدرزاده طراحی و تنظیم شده است.

دانلود خلاصه جزوه درسنامه احیای نوزاد محمد حیدر زاده

از سری ویژگی های این کتاب میتوان به این موارد اشاره کرد که این کتاب دارای نوشتاری روان و ساده است که نهایت تلاشش را کرده تا به صورت کامل تمامی مفاهیم موجود در ارتباط با نوزاد را برای شما تهیه و تنظیم کند و با استفاده از بهترین کلمات توانسته است عمق مطلب و مفهوم را برای شما قابل فهم سازد و با توجه به محتوای این کتاب تمامی مطالب ضروری و مفید در این کتاب در ارتباط با نوزاد گنجانده شده است.

دانلود کتاب درسنامه احیای نوزاد محمد حیدرزاده PDF

تمامی مباحث و مفاهیم موجود در این کتاب در ۱۱ درس مختلف بیان شده است که در ارتباط با هر درس مزالب مهم وکلیدی آن درس به صورت کاملا روان و ساده بیان شده است که دانشجویان به راحتی میتوانند با استفاده از این کتاب هم بر معلومات بیفزایند و هم در آزمون های پیش رو در دانشگاه بهترین نتیجه ممکن را به دست آورند و این کتاب نهایت تلاشش را به کار برده تا شما را ار کتاب دیگری در این زمینه بی نیاز سازد و همینطور توانسته جز کتاب های معتبر ترین و معروف ترین ها در این حبطه را به دست آورد.

 درسنامه احیای نوزاد محمد حیدر زاده

با دقت و مطالعه در محتوای این کتاب میتوانیم این مفاهیم را دریابیم که در درس اول خود به این مباحث تقسیم بندی شده اند که عبارتند از: اهمیت کار های مرتبط با احیای نوزاد و تغییرا فیزیولوژیک در حین زایمان و پس ار تولد نوزاد و ساختار نموداری گام به گام احیای نوزاد و دیگر موارد که انتظار میرود همه این موارد بیان شده را در انتهای اتمام درس فرابگیرید و در ادامه در درس دوم با عنوان آمادگی برای احیا که تمامی مطالب و مفاهیم در ارتباط با فرایند های آمادگی برای احیا را به روش عالی مورد بررسی و مطالعه قرار داده است.

کتاب درسنامه احیای نوزاد

فهرست مطالب کتاب درسنامه احیای نوزاد محمد حیدر زاده:

فصل اول: مبانی احیای نوزاد

فصل دوم: آمادگی برای احیا

فصل سوم: گام های نخست مراقبت از نوزاد

و …

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط محمد حیدر زاده نوشته شده است و دارای ۲۹۴ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب پرستاری بهداشت جامعه ۲ لانکستر

به این کتاب امتیاز دهید 😍
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0