دانلود پی دی اف کتاب درسنامه روان پزشکی بالینی و علوم رفتاری میر فرهاد قلعه بندی PDF

دانلود پی دی اف کتاب درسنامه روان پزشکی بالینی و علوم رفتاری میر فرهاد قلعه بندی PDF

دانلود پی دی اف کتاب درسنامه روان پزشکی بالینی و علوم رفتاری میر فرهاد قلعه بندی PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب درسنامه روان پزشکی بالینی و علوم رفتاری یکی از کتاب های آموزشی برای دانشجویان رشته روان پزشکی میباشد که با در برداشتن همه ی مفاهیم و اطلاعات در ارتباط با روان پزشکی یکی از کتاب های برجسته در این حیطه میباشد که به وسیله ی میر فرهاد قلعه بندی طراحی و تنظیم شده است.

درسنامه روان پزشکی بالینی و علوم رفتاری میر فرهاد PDF

محتوای کتاب “درسنامه روان پزشکی بالینی و علوم رفتاری” مطالبی را در خود گنجانده است که هدف و غایت اصلی از این مطالب و مباحث این است که تهیه کتاب مرجع بومی جهت آموزش روان‌ پزشکی دانشجویان پزشکی کشور میباشد که دانشجویان تنها با تکیه بر این کتاب میتوانند تمامی مطالب و مفاهیم مورد نیاز خود را به دست آورند و آنهارا مورد بررسی و تحلیل قرار بدهند و همینطور ویراست اول کتاب با استقبال خوبی مواجه شده بود که این کتاب به‌ عنوان برگزیده بیست و یکمین دوره جشنواره کتاب برتر دانشگاهی ۱۳۹۱ در روان‌ پزشکی توسط شورای انتشارات دانشگاه تهران انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفته است.

دانلود کتاب درسنامه روان پزشکی بالینی و علوم رفتاری

این کتاب که ویرایش جدید به شمار میرود با تلاش های شبانه روزی و مستمر پنجاه تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور طراحی و تنظیم شده است که تمامی محتوای خود را در ۳۴ فصل بیان کرده است که به دلیل روان و قابل فهم بودن تمامی متون این کتاب باعث شده تا این کتاب به منبع اصلی در رشته روان پزشکی مورد تدریس و آموزش قرار بگیردو همچنین از این کتاب بعنوان مرجع طراحی سوالات آزمونی هم مورد استقاده قرار گرفته است که در ویراست جدید تمامی مطالب علمی به روز شده و نتایج آخرین پژوهش‌ های همه‌ گیر‌شناسی اختلالات روان‌ پزشکی کشور هم به صورت کامل بیان شده است و ملاک‌ های تشخیصی با DSM-5 منطبق و بخش‌ هایی همچون روان‌ داروشناسی در کودکان و سالمندان و هم دوره بارداری به این کتاب افزوده شده تا کتابی کامل و جامع باشد.

کتاب درسنامه روان پزشکی بالینی و علوم رفتاری 

از سری ویژگی های ممتاز در این کتاب میتوانیم به صورت خلاصه به این موارد زیر اشاره کنیم:

  • یافته‌ های علمی بازنگری شده و به روز شده و همینطور نتایج آخرین پژوهش‌ های همه‌ گیر‌شناسی اختلالات روان‌ پزشکی هم در این کتاب گنجانده شده است.
  • ۲ ملاک‌ های تشخیصی با DSM-5 منطبق و بخش‌ هایی همچون روان‌ داروشناسی در کودکان و سالمندان و همچنین دوره بارداری در این کتاب به صورت کامل ارائه شده است.

کتاب درسنامه روان پزشکی بالینی و علوم رفتاری میر فرهاد قلعه

فهرست مطالب کتاب درسنامه روان پزشکی بالینی و علوم رفتاری میر فرهاد قلعه بندی:

فصل اول: تعریف و تاریخچه روان پزشکی در ایران و جهان

فصل دوم: مغز، ذهن و رفتار

فصل سوم: مکاتب روان پزشکی

و …

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط میر فرهاد قلعه بندی نوشته شده است و دارای ۷۶۰ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب استاتیک کاربردی محمود گلابچی

به این کتاب امتیاز دهید 😍
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0