دانلود پی دی اف کتاب آسیب شناسی روانی دیوید بارلو PDF

دانلود پی دی اف کتاب آسیب شناسی روانی دیوید بارلو PDF

دانلود پی دی اف کتاب آسیب شناسی روانی دیوید بارلو PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب آسیب شناسی روانی از سری کتاب هایی میباشد که در رشته روان شناسی به صورت تخصصی به مطالعه مطالب این کتاب میپردازند که این کتاب از سری کتاب های برجسته و معتبر در سطح جهانی میباشد که به وسیله ی دیوید بارلو طراحی و تنظیم شده است.

آسیب شناسی روانی بارلو pdf

در محتوای این کتاب تمامی مطالب و مفاهیم به صورتی یکپارچه و منسجم طراحی شده است که با توجه به نام این کتاب تلاش کرده تا با ارائه تصویری به روز و کامل از آسیب شناسی روانی و روانشناسی نابهنجاری به آموزش این موضوع پرداخته است و همینطور تمامی مطالب و مفاهیم موجود در این کتاب در ۱۶ فصل طراحی و تهیه شده است که هر کدام از این فصل ها موضوع هایی ویژه خود را مورد بررسی و تحلیل قرار داده اند این کتاب تمام انگلیسی میباشد که در حال حاضر کتتاب اصلی را در اختیار دارید و میتوانید از این کتاب به عنوان منبع اصلی استفاده کنید.

خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی بارلو

محتوای این کتاب به بررسی و تحلیل جنبه‌ های متنوع آسیب شناسی روانی پرداخته است که مطالب این کتاب دارای رویکردی یکپارچه را بر پایه و ساختار DSM-5 طراحی شده است و همینطور جنبه‌ های مختلف آسیب شناسی که میتوانیم به این موارد اشاره کنیم: رفتارهای نابهنجار در بستر تاریخی و دیگر موارد به روشنی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است  و همچنین محتوای این کتاب دربردارنده ی سنجش بالینی و تشخیص آسیب‌ های روانی، شیوه های تحقیق و بررسی انواع مختلف اختلال نظیر اختلالات اضطرابی، اختلالات مرتبط با سانحه، اختلال وسواسی و جبری و … میباشد.

دانلود کتاب آسیب شناسی روانی بارلو

با مطالعه این کتاب در خواهید یافت که محتوای این کتاب فقط شامل بررسی اختلالت ذکر شده نمیباشد بلکه در این کتاب اختلالات روانی به‌ صورت گسترده‌ ای مورد توجه قرار گرفته است که این اختلالات ذکر شده دربردارنده ی اختلالات خلقی و خودکشی، اختلال خوردن، خواب و بیداری، اختلالت جسمانی و روانشناسی سلامت، اختلالات پارافیلیک، اختلالات شخصیت، اختلالات اسکیزوفرنی و بطورکلی سایر اختلالاتی میباشد که باعث ایجاد آسیب های روانی مختلف در فرد بیمار میشود.

کتاب آسیب شناسی روانی بارلو

فهرست مطالب کتاب آسیب شناسی روانی بارلو:

Abnormal Behavior in Historical Context

An Integrative Approach to Psychopathology

…AND

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط دیوید بارلو نوشته شده است و دارای ۷۹۲ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب بهداشت روانی محمدعلی احمدوند

4/5 - (1 امتیاز)
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0