دانلود پی دی اف کتاب کلیات فلسفه اصغر دادبه PDF

دانلود پی دی اف کتاب کلیات فلسفه اصغر دادبه PDF

دانلود پی دی اف کتاب کلیات فلسفه اصغر دادبه PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب کلیات فلسفه از سری مجموعه کتاب های آموزشی دانشگاه پیام نور میباشد که به منظور تدریس در رشته فلسفه این دانشگاه به وسیله ی اصغر دابه طراحی و تنظیم شده است که در بردارنده ی تمامی مطالب مورد نیاز دانشجویان میباشد که با نثری روان و ساده به بیان و ارائه مطالب و مفاهیم پرداخته است.

دانلود خلاصه  کتاب کلیات فلسفه اصغر

در ارتباط با نویسنده این کتاب میتوان بیان داشت که اصغر دادبه متولد سال ۱۳۳۵ میباشد که خود ایشان استاد فلسفهٔ اسلامی و ادبیات عرفانی بود که در دانشگاه علامه طباطبایی مشغول بوده است و همینطور مدیر گروه ادبیات دائره المعارف بزرگ اسلامی و همچنین مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال دارای این مقام و منسب ها بوده است که ایشان در سال ۱۳۸۱ به‌عنوان چهرهٔ ماندگار در عرصهٔ ادبیات عرفانی و فلسفهٔ اسلامی معرفی شد. به‌ عنوان چهره ماندگار در زمینه ادبیات عرفانی و فلسفه اسلامی معرفی شد که ایشان از برجسته ترین و معتبر ترین استادان در این زمینه به شمار میرود که کتاب هایی فراوان در این حیطه طراحی کرده است.

دانلود کلیات فلسفه دادبه 

در ارتباط با واژه فلسفه پیش از آنکه کلمه فلسفه در اروپا رایج شود در اسلام رایج بوده است که در این ارتباط در آثار فلاسفه ی بزرگی مانند فارایی و ابن سینا میتوانیم مساهده کنیم که کاربرد فلسفه در معنی دانش عقلی و فیلسوف در معنی پژوهندوی دانش های عقلی و جویندہی حقیقت بود و میتوان بیان داشت که این کتاب شامل تمامی مطالب و مفاهیم مورد نیاز دانشجویان این رشته میباشد که با بیانی ساده و روان به ارائه آنها پرداخته است.

کتاب کلیات فلسفه اصغر دادبه

با توجه به اینکه این کتاب از سری کتاب های پیام نور میباشد بر اساس و پایه ی نیاز های این دانشجویان طراحی شده است و در بردارنده ی تمامی اطلاعات مورد نیاز دانشجویان در ارتباط با مدیریت رفتار سازمانی میباشد که با بیانی ساده و روان به ارائه مطالب پرداخته است و با توجه به این که پایه و اساس آموزشی پیام نور به صورت نیمه حضوری میباشد تمامی متن این کتاب به گونه ای طراحی شده اند که دانشجویان بدون نیاز به استاد در این درس بتوانند تمامی مطالب گنجانده شده در این کتاب را به صورت کامل فرابگیرند و در آزمون های خود بهترین نتیجه ممکن را به دست آورند و همینطور این نکته حائز اهمیت است که این مطالب به صورتی ارائه شده است که هر دانشجویی با هر سطح علمی بتواند این کتاب را مورد مطالعه قرار بدهد و از محتوای این کتاب به نحو احسن استفاده کند.

کتاب کلیات فلسفه 

فهرست مطالب کتاب کلیات فلسفه اصغر دادبه:

فصل اول: فلسفه و فیلسوف

فصل دوم:  تعریف فلسفه

فصل سوم: سهم متفکران مشرق زمین در ظهور فلسفه یونان

فصل چهارم: موضوع و مسائل فلسفه

و …

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط اصغر دادبه نوشته شده است و دارای ۱۵۴ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب جامعه شناسی خود کامگی علی رضا قلی

5/5 - (1 امتیاز)
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0