دانلود پی دی اف کتاب جامعه شناسی آنتونی گیدنز ترجمه منوچهر صبوری PDF

دانلود پی دی اف کتاب جامعه شناسی آنتونی گیدنز ترجمه منوچهر صبوری PDF

دانلود پی دی اف کتاب جامعه شناسی آنتونی گیدنز ترجمه منوچهر صبوری PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب جامعه شناسی از سری کتاب هایی میباشد که در رشته های جامعه شناسی دانشگاه های کشور مورد استفاده قرار گرفته شده است که این کتاب به وسیله ی آنتونی گیدنز طراحی شده است و به وسیله ی منوچهر صبوری مورد ترجمه قرار گرفته است و همینطور این کتاب از سری آثار معتبر  جهانی به حساب می آید.

جامعه شناسی آنتونی گیدنز pdf

در محتوای این کتاب مطالب و مفاهیم در ارتباط با جامعه و در بردارنده ی آخرین پژوهش‌ ها و پیشرفت‌ های این علم میباشد که در عین‌ حال به صورتی ارائه شده است که تمامی مطالب روان و جذاب برای خواننده این کتاب باشد و با ارائه تعداد زیادی از مثال‌ ها و نمونه‌ های تجربی که در ارتباط با جوامع و فرهنگ‌ های مختلف میباشد کمک کرده است تا همه ی مفاهیم و مطالب این کتاب برای دانشجویان آسوده تر گردد و همچنین در کنار این ویژگی ها تمامی مطالب به صورت جامع . کامل بیان شده است که با بررسی و تحلیل تمامی موارد در ارتباط با زمینه جامعه شناسی به کتابی منحصر به فرد تبدیل شده است.

بهترین ترجمه جامعه شناسی گیدنز

محتوای این کتاب متناسب برای دانشجویان رشته جامعه‌ شناسی میباشد که علاوه بر این دانشجویان برخی از رشته‌ های دیگر همچون علوم اجتماعی به‌ ویژه مردم‌ شناسی مورد استفاده قرار گرفته است که این کتاب کتابی مفید در ارتباط با تمامی نیاز های افرادی که در حال فعالیت در این زمینه هستند میباشد که به صورت کامل و جامع بیان کرده است که همه محتوای این کتاب به صورت قابل فهم و درک برای همه عموم مردم میباشد.

دانلود خلاصه کتاب جامعه شناسی گیدنز pdf

“آنتونی گیدنز” نویسنده این کتاب نهایت تلاش خود را کرده تا مرور کلی و معتبری از تحولات جهانی پدید آمده و ایده های نوین مرتبط با جامعه شناسی و همچنین مباحث کلاسیک را ارائه کرده است که در نوشتار این کتاب تمامی مطالب و مفاهیم پیچیده هم به صورتی بیان شده اند  که دانشجویان بتوانند به راحتی این مطالب را درک کنند و همچنین در این کتاب با نثری روان و آسان به ارائه مطالب پرداخته است که بسیار روشنفکرانه میباشد اما در همان حال بسیار در دسترس است و هدف از این امر این میباشد که کتاب ،خوانندگان را درگیر و هیجان زده کند و به آن ها کمک کند تا ارزش تفکر جامعه شناختی را ببینند.

جامعه شناسی آنتونی گیدنز

فهرست مطالب کتاب جامعه شناسی آنتونی گیدنز ترجمه منوچهر صبوری:

فصل اول: درامد به جامعه شناسی

فصل دوم: فرهنگ و فرد و کنش متقابل

فصل سوم: ساخته های قدرتمند

و …

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط آنتونی گیدنز نوشته شده است و دارای ۸۷۴ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی منیژه متولیان

5/5 - (1 امتیاز)
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0