دانلود پی دی اف کتاب شرح جامع قانون مدنی فرهاد بیات PDF

دانلود پی دی اف کتاب شرح جامع قانون مدنی فرهاد بیات PDF

دانلود پی دی اف کتاب شرح جامع قانون مدنی فرهاد بیات PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب شرح جامع قانون مدنی از سری کتاب های مرتبط با مباحث رشته حقوق میباشد که در این کتاب به صورت جامع و کامل به بیان و ارائه مطالب قانون مدنی پرداخته است که به وسیله ی فرهاد بیات طراحی و تنظیم شده است.

دانلود pdf دی اف کتاب شرح جامع قانون مدنی بیات

حقوق مدنی از سری قوانین مصوب و مهم به شمار میرود که مطمئنا به منظور استفاده از آن نیاز به منابع کامل و جامع دارید تا در این حیطه اطلاعات لازم را داشته باشید و همچنین درس حقوق مدنی از دروس مهم و تعیین کننده در دوره تحصیلی کارشناسی حقوق که در شکل ۸ درس حقوق مدنی ۱ الی ۸ در مجموع ۱۹ واحد درسی را شامل میشود و همچنین در دوره تحصیلات تکمیلی نیز کاربرد های ویژه خود را دارد و همینطور از این کتاب به منظور آمادگی برای شرکت در آزمون های مربوطه هم قابل استفاده هم میباشد که میتوانید علاوه بر این کاربرد ها میتوانید جهت افزایش درجه تحصیلاتی خود از این کتاب بهره ببرید.

دانلود رایگان کتاب شرح جامع قانون مدنی

این درس بیان شده در آزمون های گسترده ای دارای اهمیت و ارزش بالایی میباشد که همچنین در آزمون ورودی وکالت و قضاوت نیز از ضریب و اهمیت بالایی برخوردار میباشد که بنا بر این مطالب بیان شده این کتاب راهگای شما در آزمون های مربوطه میباشد که بعنوان نمونه درس مدنی با ضریب ۳ در آزمون ورودی متقاضیان دوره کارآموزی وکالت از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش تعیین کننده ای در رتبه افراد دارد که تمامی داوطلبان میتوانند با استفاده از این کتاب بهترین نتیجه ممکن را به دست آورند و در ارتباط با محتوای این کتاب میتوان بیان داشت که نویسنده ی این کتاب در قدم اول تمامی موارد قانونی را بیان کرده است که در ادامه ی این تعاریف نکات و موارد لازم و ضروری هر کدام از این موارد را به صورتی جامع بیان کرده است.

دانلود رایگان کتاب شرح بیات

از سری نکات و ویژگی های ممتاز این کتاب میتوانیم به این موارد زیر اشاره کرد:

-در این کتاب یادداشت های مهم و کاربردی طراحی شده است که برگرفته از کتاب”قانون مدنی در نظم حقوقی کنونی تألیف استاد گرانقدر مرحوم دکتر کاتوزیان” میباشد.

– بررسی و تحلیل لغات تخصصی و مشکل در ماده به صورت روان و ساده.

– ارتباط ماده با مواد مرتبط در قوانین دیگر به صورتی قابل فهم بیان شده است.

– ذکر نظریات صاحبان اندیشه حقوقی در کتاب های مرجع مرتبط با هر ماده بیان شده در این کتاب.

بهترین کتاب شرح قانون مدنی

فهرست مطالب کتاب شرح جامع قانون مدنی فرهاد بیات:

فصل اول: در بیان اموال و مالکیت به طور کلی

فصل دوم: در اسباب تملک

فصل سوم: در مقررات مختلفه

و …

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط فرهاد بیات نوشته شده است و دارای ۲۷۲ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب حکمت هنر و معماری اسلامی عبدالحمید نقره کار

3.4/5 - (5 امتیاز)
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0