دانلود پی دی اف کتاب بارداری و زایمان ۱ ویلیامز PDF

دانلود پی دی اف کتاب بارداری و زایمان ۱ ویلیامز PDF

دانلود پی دی اف کتاب بارداری و زایمان ۱ ویلیامز PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب بارداری و زایمان از سری کتاب های آموزشی در ارتباط با زمینه رشته های علوم پزشکی میباشد که به ارائه مطالب زمینه زایمان پرداخته است و این کتاب به وسیله ی ویلیامز طراحی و تنطیم شده است که منبع درسی برای دانشجویان رشته  مامایی و پرستاری و دیگر رشته های علوم پزشکی به شمار می آید.

کتاب بارداری و زایمان ویلیامز pdf

این کتاب از سری کتاب های معروف و برجسته ویلیامز به شمار می آید که به وسیله ی دکتر بهرام قاضی جهانی ترجمه شده است که این مجموعه دربردارنده ی ۳ جلد میباشد و این کتاب ارائه شده اولین جلد از این ۳ جلد میباشد که به صورت کامل و جامع به ارائه مطالب در ارتباط با مفاهیم بارداری و زایمان پرداخته است که در این جلد از این مجموعه مباحث و کلیات مبحث بارداری و زایمان به صورت وسیع و گسترده مورد بررسی و بحث قرار گرفته شده است که در ادامه این متون به ارائه مطالب متنوع و مهم در ارتباط با آناتومی و فیزیولوژی مادر پرداخته است که تمامی این موضوع را با جزئیات مورد بررسی و بحث قرار داده است.

دانلود رایگان کتاب بارداری و زایمان ویلیامز فارسی

در محتوای جلد اول کتاب بارداری و زایمان مباحثی از جمله : ویژگی‌ های آناتومی دستگاه تناسلی زنان، ناهنجاری‌ های مادرزادی دستگاه ادراری و تناسلی و فیزیولوژی اندام مادر مورد بررسی قرار گرفته اند که تمامی نکات و مباحث کلیدی را راجب این موضوع ها بیان کرده است و نهایت تلاش صورت گرفته تا دانشجویان بتوانند تمامی مطالب را به صورت روان و ساده فرابگیرند و همینطور این کتاب یعنی جلد اول در ۶ بخش طراحی شده است که هر بخش به صورت مجزا دارای فصل های مختلفی میباشد که این جلد از این مجموعه در بردارنده ی ۲۰ فصل میباشد که به ارائه مطالب پایه ای و اساسی مبحث بارداری و زایمان پرداخته است.

کتاب ویلیامز pdf

از سری ویژگی های ممتاز این کتاب میتوانیم به این موارد اشاره کنیم:

  1. در ابتدای هر فصل از این کتاب ویلیامز در جلد اول بارکدی در اختیار شما قرار داده شده است که به وسیله ی آن به توضیح استادان درباره ی تازه‌ ها و جنبه‌ های علمی و کاربردی مطالب هر فصل دسترسی پیدا خواهید کرد.
  2. بهره بردن از جداول آموزشی و نمودارها در کتاب به منظور ارتقا سطح آموزشی.
  3. ترجمه این کتاب به قدری روان و ساده میباشد که حتی مطالعه این کتاب برای افرادی که تخصصی در مامایی ندارند هم جالب به نظر می‌رسد.

کتاب بارداری و زایمان ویلیامز جلد اول

فهرست مطالب کتاب بارداری و زایمان جلد اول:

بخش اول: مرور کلی

  • فصل اول: بارداری و زایمان در دید وسیع

بخش دوم: آناتومی و فیزیولوژی مادر

  • فصل دوم: آناتومی مادر
  • فصل سوم: ناهنجاریهای تناسلی- ادراری مادرزادی

و…

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط ویلیامز نوشته شده است و دارای ۵۳۵ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب آمار و احتمال مقدماتی جواد بهبودیان

5/5 - (1 امتیاز)
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0