دانلود پی دی اف کتاب مرجع لغات زبان عمومی وحید رضوان پور PDF

دانلود پی دی اف کتاب مرجع لغات زبان عمومی وحید رضوان پور PDF

دانلود پی دی اف کتاب مرجع لغات زبان عمومی وحید رضوان پور PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب مرجع لغات زبان عمومی لغات زبان از سری کتاب های آموزشی در ارتباط با آموزش لغات زبان انگلیسی میباشد که به صورت جامع و کامل به ارائه تمامی لغات مهم و اصلی این مبحث پرداخته است که به صورت روان و ساده به بررسی لغات پرداخته است که این کتاب به وسیله ی وحید رضوان پور طراحی و تنظیم شده است.

پی دی اف مرجع لغات زبان عمومی

در ارتباط با محتوای این کتاب میتوان بیان داشت که نوینسده ی این کتاب نهایت تلاش خود را به کار برده است تا تمامی مطالب ضروری و مهم این موضوع را به صورت کاملا روان بیان کند و این محتوا به صورتی طراحی شده است که تمامی افراد با هر سطح علمی میتوانند این کتاب را مورد مطالعه قرار بدهند و بتوانند از محتوای این کتاب در راستای افزایش معلومات خود در ارتباط با لغات افزایش دهند و همینطور این کتاب با دربراشتن تمامی نکات مهم و کلیدی به یکی از کتاب های اصلی و برجسته در این زمینه تبدیل شده است که منبع مناسبی جهت یادگیری لغات زبان انگلیسی به شمار می آید.

کتاب مرجع لغات زبان عمومی وحید رضوان پور

محتوای کتاب مرجع لغات زبان عمومی به منظور حل مشکلات داوطلبان کنکور ارشد و دکتری، و آزمون های MHLE ،EPT ، MSRT در مبحث واژگان زبان عمومی جمع آوری و تهیه شده است که داوطلبان با اتکا بر این کتاب میتوانند بهترین نتیجه ممکن را در قسمت لغات به دست آورند و همچنین در صورتی که داوطلبی پایه ای ضعیفی داشته باشد باز هم این کناب کمک میکند تا تمامی مطالب را به صورت ساده و قابل فهم فرابگیرد و بتواند تمامی محتوای این کتاب را مطالعه کند.

مرجع لغات زبان عمومی 

تمامی مطالب در این کتاب به صورت طبقه بندی شده و دارای نظم خاصی بیان شده است که در ابتدای مطالعه ی این کتاب با بخش ساخت واژگان آشنا خواهید شد که در ادامه در سطح های آسان و متوسط و سطح پیشرفته در ساخت واژگان آشنا خواهید شد که اطلاعاتی مفیدی را ارائه کرده است و در انتهای این کتاب آزمون های ارشد  و دکتری بیان شده است تا با ارزیابی نقاط ضعف و قوت خود بتوانید نقاط ضعیف را تقویت کنید و بهترین نتیجه ممکن را به دست آورید.

کتاب لغات زبان عمومی 

فهرست مطالب کتاب  مرجع لغات زبان عمومی وحید رضوان پور:

فصل اول: پسوند و ریشه کلمات

فصل دوم: سطح آسان 

فصل سوم: سطح متوسط

و …

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط وحید رضوان پور نوشته شده است و دارای ۲۹۵ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب مینیمالیسم دیجیتالی ناهید ملکی

5/5 - (1 امتیاز)
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0