دانلود پی دی اف کتاب غلط ننویسیم ابوالحسن نجفی PDF

دانلود پی دی اف کتاب غلط ننویسیم ابوالحسن نجفی PDF

دانلود پی دی اف کتاب غلط ننویسیم ابوالحسن نجفی PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب غلط ننویسیم از سری کتاب های مجموعه ی ادبیات به شمار می آید که دربردارنده ی محتوایی متناسب با نیاز های جامعه ی ادبی میباشد که با نثری روان و ساده به ارائه مطالب پرداخته است که این کتاب به وسیله ی ابوالحسن نجفی طراحی و تنظیم شده است که تمامی مطالب را  در ۴۷۹ صفحه بیان کرده است.

کتاب غلط ننویسیم ابوالحسن نجفی PDF

محتوای کتاب «غلط ننویسیم» در شکل فرهنگی از لغات طراحی شده است که توسط زبان شناس و نوینسنده ی برجسته و معتبر عصر معاصر نوشته شده است که در این کتاب اشتباهات رایج در زبان فارسی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است که در این باره اطلاعات و مفاهیم گسترده ای را ارائه کرده است و نهایت تلاش خود را به کار برده است که در عین جامعیت مطالب نثری ساده و روان داشته باشد تا همه ی مفاهیم گنجانده شده در این کتاب قابل فهم و درک برای تمام عموم مردم باشد و بتوانند با اتکا بر این کتاب اشتباهات رایج در زبان فارسی را بشناسند.

غلط ننویسیم ابوالحسن نجفی 

محتوای این کتاب مناسب برای استفاده ی مترجمان و معلمان زبان و همینطور محصلان و ویراستاران گرامی میباشد که علاوه بر این موارد مذکور همه ی افرادی که سعی در تصحیح این اشتباهات رایج در زبان فارسی دارند مناسب میباشد که با توجه به این که مطالب موجود در این کتاب دربردارنده ی مطالبی متنوع و گسترده میباشد به یک منبع جامع و معتبر در این زمینه تبدیل شده است که باعث حفظ زبان فارسی شده است و قدمی کوچک در این راستا برداشته است به نمونه ای از این مطالب دقت فرمایید که همه ما در طول روز از کلمات تریاک و زمین استفاده میکنیم ولی در موقعیتی که بخواهیم رسمی حرف بزنیم این کلمات غیر معیار به شمار می آیند.

غلط ننویسیم نویسنده نجفی

در ارتباط با نوینسده ی این کتاب میتوان بیان داشت که ابوالحسن نجفی یکی از زبان شناسان و نویسندگان معروف و برجسته ی عصر ما هستند که ایشان در سال ۱۳۰۸ به دنیا آمده است که دوران تحصیلی خود را در اصفهان گذرانده و پس از این دوران در دانشگاه تهران در رشته ی ادبیات موفق به اتمام تحصیلات خود شده است.

دانلود غلط ننویسیم نجفی 

فهرست مطالب کتاب غلط ننویسیم ابوالحسن نجفی:

فصل اول: آ

فصل دوم: ا

فصل سوم: ب

و …

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط  ابوالحسن نجفی نوشته شده است و دارای ۴۷۹ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب تکامل و رفتار انسان جان کارترایت

5/5 - (1 امتیاز)
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0