دانلود پی دی اف کتاب والدین سمی مینا فتحی PDF

دانلود پی دی اف کتاب والدین سمی مینا فتحی PDF

دانلود پی دی اف کتاب والدین سمی مینا فتحی PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب والدین سمی از سری کتاب هایی میباشد که در تحلیل و بررسی رفتار های برخی از والدینی که دچار مشکلاتی هستند به ارائه مطالب پرداخته است که تمامی مفاهیم و نکات این موضوع را به صورت ۲۶۸ صفحه طراحی کرده است که این کتاب به وسیله ی مینا فتحی مورد ترجمه واقع شده است.

دانلود کتاب والدین سمی pdf رایگان

با توجه به عنوان این کتاب هم میتوان فهمید محتوای این کتاب در باب پدر مادرهایی میباشد که نقص هایی دارند و میدانیم که همه ی پدر و مادر ها هم انسان اند و گاهی اوقات ممکن است دچار نقص هایی باشند که در رفتار با فرزندان خود رفتار های درستی را از خود نشان نمیدهند و باعث سردرگمی در کودکان شود و همینطور این کتاب دربردارنده ی مطالبی میباشد که تمامی خانواده های دچار مشکل را مورد بررسی قرار داده است و سعی در روان و ساده بیان کردن مطالب دارد که قابل فهم و درک برای عموم مردم میباشد.

کتاب والدین سمی رایگان

مترجم این کتاب تمامی تلاش خود را در راستای بیان کامل و درست مفاهیم کرده است تا در حین مطالعه ی این کتاب دچار سردرگمی و پیچیدگی نشوید و بتوانید تمامی مطالب را درک کنید و همینطور این کتاب سعی در برطرف ساختن مشکلات به وجود آمده از والدین سمی میباشد که با ارائه راهکارها و مفاهیمی مهم به شما در این زمینه کمک کرده است همینطور این کتاب متناسب با افرادی میباشد که خاطراتی تبخ از دوران مختلف کودکی خود دارند و میتوان بیان داشت که این منبع کتابی راهنما در این زمینه برای شما میباشد.

متن کتاب والدین سمی

در ارتباط با محتوای گنجانده شده در این کتاب میتوان بیان داشت که در ابتدای مطالعه ی این کتاب پرسشو سوالاتی بیان شده است تا دریابید والدین سمی دارید یا نه که در ادامه ی این قسمت در بخش اول سوالاتی متنوع و مختلف بیان شده است تا پاسخ به این سوالات شما را راهنمایی کند و در نهایت در انتهای این کتاب در بخش سوم با عنوان رابطه‌ی شما در سنین بزرگسالی با والدینتان به ارائه مطالبی در این باره پرداخته است که با بیانی ساده و سلیس به بررسی تمامی مطالب و مباحث موجود در این زمینه پرداخته است.

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط مینا فتحی نوشته شده است و دارای ۲۶۸ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب درک رفتار سازه ها محمود گلابچی

5/5 - (1 امتیاز)
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0