دانلود پی دی اف کتاب فقه تطبیقی حسن مبینی PDF

دانلود پی دی اف کتاب فقه تطبیقی حسن مبینی PDF

دانلود پی دی اف کتاب فقه تطبیقی حسن مبینی PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب فقه تطبیقی از سری کتاب های منتشر شده به وسلیه ی پیام نور میباشد که دربردارنده ی مطالبی در ارتباط با رشته ی الهیات میباشد که به ارائه مطالب موجود در این حوزه پرداخته است و همینطور این کتاب تمامی مطالب را در ۱۷۰ صفحه ارائه کرده است که به وسیله ی حسن مبینی طراحی و تنظیم شده است که خود از استادان برتر و برجسته در این زمینه به شمار می آید.

کتاب فقه تطبیقی استاد مبینی 

در محتوای گنجانده شده در کتاب «فقه تطبیقی» تمامی مطالب را در موضوع فراز و نشیب های موجود در میان شیعه و سنی در طول تاریخ آشنا خواهید شد که تمامی این مطالب به صورت دقیق و از منابع معتبر و برجسته جمع آوری و تنظیم شده است و همینطور متن عربی این کتاب از کتاب الفقه علی المذاهب الخمسه از فقیه و اصولی مجدد و بیدار، شیخ محمد جواد مغنیه استخراج شده است  که با ترجمه ای روان و ساده سعی در ارائه ی مطالب داشته است و همینطور این کتاب از منابع معتبر و برجسته در این زمینه به شمار می آید.

pdf فقه تطبیقی پیام نور

مترجم این محتوا نهایت تلاش خود را به کار برده است تا تمامی مطالب و مفاهیم بهع صورت روان و ساده بیان کند تا در حین مطالعه ی این کتاب دچار سردرگمی نشوید و بتوانید تمامی محتوا را فرابگیرید و همینطور تمامی مطالب در این کتاب در چندین فصل به هم پیوسته طراحی شده است که همه ی این محتوا به صورت طبقه بندی شده ارائه شده است تا به صورت گام به گام مفاهیم را فرابگیرید.

کتاب فقه تطبیقی 

در نهایت با توجه به اینکه این کتاب از سری کتاب های پیام نور محسوب میشود بر اساس و پایه ی نیاز های این دانشجویان طراحی شده است و شامل همه ی اطلاعات مورد نیاز دانشجویان در ارتباط با فقه تطبیقی میباشد که با بیانی ساده و روان به ارائه مطالب پرداخته است و با توجه به این که پایه و اساس آموزشی پیام نور به صورت نیمه حضوری میباشد تمامی متن این کتاب به گونه ای طراحی شده اند که دانشجویان بدون نیاز به استاد در این درس بتوانند تمامی مطالب گنجانده شده در این کتاب را به صورت کامل فرابگیرند و در آزمون های خود بهترین نتیجه ممکن را به دست آورند.

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط حسن مبینی نوشته شده است و دارای ۱۷۰ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب دارونامه طوبا اسماعیل ناظم

5/5 - (1 امتیاز)
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0