دانلود پی دی اف کتاب ترمینولوژی حقوق جعفر لنگرودی PDF

دانلود پی دی اف کتاب ترمینولوژی حقوق جعفر لنگرودی PDF

دانلود پی دی اف کتاب ترمینولوژی حقوق جعفر لنگرودی PDF برای شما در وب سایت پارس پی دی اف آماده شده است. کتاب ترمینولوژی حقوق به وسیله ی جعفر لنگرودی طراحی و تنظیم شده است که مناسب برای  دانشجویان رشته حقوق میباشد و همینطور از پیش نیاز های فراگرفتن هر علمی داشتن یک فرهنگنامه اصطلاحات و لغات تخصصی آن علم میباشد و علم حقوق و به طور خاص تر گرایش ها و زمینه های تخصصی آن هم از این قاعده کلی مستثنی نیستند.

دانلود رایگان کتاب ترمینولوژی حقوق دکتر لنگرودی pdf

در ارتباط با این کتاب میتوان اذعان داشت که این کتاب بهترین فرهنگنامه لغات حقوقی از ابتدا تا کنون در بین آثار بزرگان حقوقی کتاب ترمینولوژی حقوق استاد فرهیخته دکتر محمدجعفر جعفری لنگرودیمیباشد و همچنین این کتاب با ظرافت های خاصی طراحی و تنظیم شده است و با بیان و ارائه مطالب و مفاهیم به صورت ساده و روان یکی از کتاب های معتبر در این زمینه به حساب می آید و همینطور نویسنده این کتاببا نلاش های فراوان شبانه روزی و به دقت در پی واژگان و عبارات حقوقی جستجو کرده و نتیجه این جستجو را در شکل این مجموعه جمع آوری کرده است.

ترمینولوژی حقوق pdf

میتوان این کتاب را در زمره کتاب های برجسته این حیطه به حساب آورد و نویسنده این کتاب با دقت و وسواس تمام، نشانی عبارات و مدخل ها را در آثار بزرگان و صاحب نظران فقه و حقوق در ذیل هر واژه اشاره کرده است تا در صورت نیاز خواننده با مراجعه بدان به فهم دقیق تری از معنی و ابعاد و ویژگی های واژه برسد و همچنین در پایان این کتاب مور هایی از قواعد حقوقی و فقهی در سطحی معقول توضیح و بیان شده است و همینطور واژگان خارجی استفا ده شده در کتاب به صورت فهرست طراحی شده است.

دانلود رایگان ترمینولوژی حقوق

این کتاب در پنج جلد جمع آوری و تهیه شده است و در آن به صورت کلی ۱۵۱۶۵ واژه و اصطلاح بر اساس الفبا، همراه با معانی و ذکر ماخذ جمع آوری و در دسترس شما قرار  داده شده است و «حقوق مدنی و جزا»، «آیین دادرسی و ادله اثبات دعاوی»، «تاریخ سیاسی اسلام»، «فقه القرآن»، «فقه الحدیث» و «اصطلاحات جدید در حوزه علم حقوق» (مانند آزادی اقامت، بسط ید، آزادی اندیشه و بیان و …) من جمله مباحث و مطالب مورد بحث در این مجموعه میباشند.

سوالات متداول:

۱-فرایند دانلود از سایت چگونه است؟

فرایند دانلود از سایت پارس پی دی اف به این صورت است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود از سمت راست بر روی گزینه خرید کلیک کنید و سپس مشخصات خود را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.
۲- این کتاب توسط چه کسی نوشته شده است و دارای چند صفحه می باشد؟!

این کتاب توسط جعفر لنگرودی نوشته شده است و دارای ۴۲۲ صفحه می باشد.

 

 

کتاب پیشنهادی پارس پی دی اف

کتاب درک متن انگلیسی به زبان ساده شهاب اناری

3.4/5 - (5 امتیاز)
مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0